Печать

1 . Про послугу:

П. Як я можу підключитися до Вашої послуги?
В. Для підключення до нашої послуги Вам необхідно подати заявку будь-яким зручним для Вас способом:
- Заповнивши відповідну форму в розділі "ОНЛАЙН ЗАЯВКА" на сайті.
- Зателефонувавши оператору за телефоном +38(098)193-22-32.

П. Де я можу дізнатися тарифні плани і вартість підключення?
В. Актуальну інформацію про тарифні плани Ви завжди можете дізнатися на нашому сайті в розділі "ТАРИФИ" або за телефоном +38(098)193-22-32.

П. Яке необхідно програмне і апаратне забезпечення для роботи у вашій мережі?
В. Підключення здійснюється за технологією Ethernet. Достатньо мати персональний комп'ютер і мережеву карту стандарту Ethernet 10/100/1000 BaseTX з унікальною мережевою MAC-адресою. З програмного забезпечення підійде будь-яка ОС, що підтримує tcp/ip протокол.

П. Прокладаєте ви кабель в квартирі?
В. Роботи по первинному підключенню до мережі включають:
- Протяжку кабелю безпосередньо до приміщення (квартири);
- Надання кабелю довжиною до 20 м для самостійного укладання всередині приміщення (квартири) до комп'ютера;
- Підключення до кабельної лінії мережі NetIp;
- Підключення мережевої карти до комп'ютера і до кабельної лінії (за умови відсутності спочатку вбудованої в комп'ютер мережевої карти);
- Вказівка мережевих реквізитів, необхідних для забезпечення інтернет мережі.
Прокладка кабелю по квартирі абонента не входить у вартість підключення.

П. Я підключений не 1-го числа місяця. Яка сума зніметься з мене за неповний місяць?
В. При первинному підключенні до мережі Інтернет перерахунок абонплати проводиться з дня підключення (надання) до кінця місяця, згідно з обраним Замовником Тарифним планом (Пакетом).

П. Я підключився і вніс щомісячну плату за місяць NN числа, а 1-го числа у мене на балансі вийшов негативний залишок. Чому?
В. Щомісячна плата за місяць знімається в повному розмірі 1-го числа місяця. Якщо, наприклад, станом на 1-е січня на Вашому рахунку не достатньо грошей на використання послуги в січні, з Вашого рахунку буде знята повна сума, рівна вартості Вашого тарифного плану, і на рахунку утворюється заборгованість.

П. Які у мене повинні бути налаштування tcp/ip для роботи в домашній мережі?
В. Для коректної роботи в мережі потрібні налаштування за умовчанням; якщо з якоїсь причини Ви не можете отримати IP-адресу, маршрут за замовчуванням і т.п., видаліть протокол TCP/IP і встановіть його знову, налаштовувати його після установки не потрібно.

П. Чи можу я змінити тарифний план самостійно?
В. Так, заявку на зміну тарифного плану Ви можете подати через он-лайн форму в системі самообслуговування користувачів NetIp в системі самообслуговування.

П. Я поміняв в комп'ютері мережеву карту і у мене нічого не працює.
В. У нашій мережі використовується примусова фільтрація по MAC-адресами. У разі зміни обладнання, Ви повинні зателефонувати в службу технічної підтримки для прописування нової MAC-адреси на Вашому порту.

П. Я cool-хакер і спробував використовувати IP і/або MAC-адресу сусіда з метою "пограбувати" його трафік. Але у мене нічого не працює?
В. У мережі відбувається "жорстка" прив'язка IP з MAC-адресою і MAC-адреси до порту свіча. Крім того, подібна діяльність є підставою для відключення Вашого комп'ютера від мережі і розриву договору.

П. Які запобіжні заходи необхідно застосовувати, щоб не бути підданим впливу сторонніх програм і вірусів?
В. Встановлюйте ліцензійні антивірусні програми і стежте за їх регулярним оновленням. Не довіряйте права адміністратора на Вашому комп'ютері стороннім особам. Не встановлюйте програмне забезпечення, якому не довіряєте. Не відвідуйте сумнівні ресурси в мережі Internet. Завжди контролюйте дії користувачів Вашого комп'ютера.

П. Як Ви підключаєте будинку до інтернет?
В. Кожен будинок ми підключаємо за технологією «оптика в дім» , тобто від нашого центрального обладнання в кожен будинок йде окреме волокно в волоконно-оптичному кабелі. Така технологія дозволяє забезпечити стабільну роботу окремого будинку, незалежно від наших технічних робіт або робіт, які не залежать від нас, наприклад, відключення електрики. На всі наші підключення є відповідні договори і дозволи, а також ліцензії, а це означає, що Ви, підключаючись до нас, захищаєте себе від таких неприємностей, як відключення будинку.

П. Як Ви підключаєте абонента?
В. Від нашого обладнання до кожного клієнта в його квартиру прокладається окремий кабель (вита пара). Ми не підключаємо кабель через кватирки і т.п., так як кабель при цьому знаходиться в нетипових для його використання умовах, і, як результат, це позначається на його технічних характеристиках. Через деякий час такий кабель не може повноцінно виконувати свою функцію, можуть виникнути помилки при передачі даних, зниження швидкості і нестабільне підключення, а в деяких випадках і зовсім виявляється непридатним для подальшого використання.

П. Яке обладнання для підключення клієнтів Ви використовуєте?
В. Ми встановлюємо в будинках спеціалізовані комутатори, які дозволяють ізолювати клієнтів один від одного і, таким чином, убезпечити вплив підключення одного клієнта на роботу інших. Для підключення клієнтів підходить будь-який ПК з мережевою картою зі швидкістю від 100Мб, роутер бездротового доступу Wi-Fi або будь-який пристрій, який може підключатися до мережі Ethernet і має порт підключення типу RJ-45. Ніякой модем для підключення до нас Вам не потрібен.

П. Які документи для укладення договору необхідні?
В. На підставі вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, затверджених рішенням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 29.11.2012г № 624: 
для фізичних осіб - оригінал паспорта та ідентифікаційний код; 
для юридичних осіб - копія свідоцтва про реєстрацію підприємства, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, контактна особа і контакти для зв'язку, печатка і підпис керівника або уповноваженої особи.

2. Проблеми з доступом до мережі Інтернет:

П. У мене відсутній доступ до мережі Інтернет, при цьому видається повідомлення "мережевий кабель не підключений". Як мені зрозуміти в чому може бути причина?
В. Для перевірки Вам необхідно виконати наступні дії:
1. відключити і підключити мережевий кабель.
2. перевірити цілісність кабелю в межах Вашої квартири.
3. в телефонному режимі повідомити результати перевірки в службу технічної підтримки тел. +38(098)193-22-32.

П. У мене відсутній доступ до мережі інтернет, кабель підключений безпосередньо в ПК (без проміжних пристроїв), ПК отримує IP-адресу виду 192.168. *. * Або 10. *. *. * У чому може бути причина?
В. У подібному випадку причиною може бути некоректно налаштований маршрутизатор у іншого абонента, який знаходиться в тому ж логічному сегменті мережі, що і Ви.Про сформовану ситуацію Вам необхідно повідомити в службу технічної підтримки по телефону +38(098)193-22-32.

П. У мене відсутній доступ до мережі інтернет, мережевий кабель у мене підключений через роутер/світч? У чому може бути причина відсутності доступу?
В. Для перевірки і з'ясування причини відсутності доступу до мережі Інтернет Вам необхідно:
1. підключити мережевий кабель кабель безпосередньо в Ваш ПК.
2. якщо після цього доступ до мережі не з'явився - звернутися в до служби технічної підтримки за тел. +38(098)193-22-32.

П. У мене немає доступу до деяких сайтів, що мені робити?
В. Найбільш частою причиною є наявність вірусів на Вашому ПК, тому Вам необхідно провести перевірку ПК на наявність вірусів.

П. У мене немає доступу до мережі Інтернет, при цьому мережеве підключення - у стані "Підключено". У чому може бути причина відсутності доступу?
В. Для перевірки і з'ясування причини відсутності доступу до мережі Інтернет Вам необхідно:
1. перевірити який IP-адресу отримує Ваш ПК.
2. перевірити, чи включено отримання IP-адреси та DNS-серверів по DHCP.
3. відключити антивірус / брандмауер.
4. перевірити ПК на наявність вірусів.
5. перезавантажити ПК.
6. за відсутності змін - звернутися в службу технічної підтримки за тел. +38(098)193-22-32.

П. У мене дуже низька швидкість доступу до мережі Інтернет. Як мені перевірити, з чим це може бути пов'язано?
В. Для перевірки виконайте, будь ласка, наступні дії:
1. протестуйте швидкість за допомогою сервісу http://speedtest.net/.
2. спробуйте завантажувати великі файли (від 100МБ) одночасно з 3-4 швидких серверів, Приклади серверів: linux.kiev.ua, univ.kiev.ua, FreeBSD.org, kernel.org.
3. перевірте Ваш ПК на наявність вірусів.
4. результати перевірки передайте в телефонному режимі службі підтримки абонентів NetIp за тел. +38(098)193-22-32.